16-08-04

Handtekening opstellen in Word

Handtekening opstellen in Word
Bron: clickx nieuwsbrief
In Word vind je onder EXTRA - OPTIES - ALGEMEEN de E-MAILOPTIES terug. Daarmee kan je diverse instellingen voor je e-mail maken, zoals een elektronische handtekening. Zet de muiscursor in het onderste vak, kies een geschikt lettertype en tik de tekst in waarmee je je mails wil ondertekenen. Ben je hiermee klaar, dan klik je op OK. Nu wordt de ondertekening automatisch in de handtekeningenlijst opgenomen. Hier is trouwens plaats voor meerdere handtekeningen. Als je een e-mailbericht hebt gemaakt, kan je een handtekening uit de lijst kiezen via INVOEGEN - AUTOTEKST - E-MAILHANDTEKENING, waarna je de lijst met handtekeningen te zien krijgt. Het is belangrijk dat je bij het invoeren van nieuwe handtekeningen herkenbare namen kiest, anders is het vanaf hier vrij moeilijk om de juiste terug te vinden. - BB

11:57 Gepost door Ann | Permalink | Commentaren (0) |  Facebook |

De commentaren zijn gesloten.